עד כמה אתה מכיר את המתחרים שלך?

ניהול עסק במציאות הכלכלית הנוכחית הוא אתגר קשה במיוחד, מהסיבה שככל שהשוק רווי יותר, כך עולה הצורך להתעלות על המתחרים שלך.

וכדי להתעלות על המתחרים שלך, עליך להכיר אותם.

מודיעין תחרותי מוגדר כפעילות שמטרתה לנתח מידע חיצוני הנאסף ממקורות גלויים ומידענות, או איסוף מידע מהאינטרנט, ממודיעין אנושי וממאגרי מידע אחרים. 

אם ברצונך להתעלות על המתחרה שלך, עליך להכיר את האסטרטגיה העסקית שלו, את הטכנולוגיה בה הוא משתמש, את אנשי המפתח שלו, מקורות המימון שלו, המוצרים שלו, גודל נתחי השוק שלו ואת הפוטנציאל שלו. ידע הוא כוח.

בעזרת מחלקת המודיעין של "החברה לחקירות בישראל" תוכל לקבל את המידע הזה ולמנף משמעותית את ביצועי החברה שלך, בכך שתתאים את האסטרטגיה שלך לתמונת המצב שתקבל.

"החברה לחקירות בישראל" מציעה מודיעין תחרותי איכותי המייצר השפעה בטווח הזמן המיידי בכך שהוא משפיע על קבלת ההחלטות ושינוי סדרי העדיפויות, ומשפיע משמעותית בטווח הבינוני והארוך בכך שהוא מאפשר כניסה לשווקים חדשים, בחירה בטכנולוגיות חדשות ועוד.

מתוצרי המודיעין התחרותי:

  • מיפוי והכרת מתחריך.
  • הכרת שיטות המכירה, הפרסום והשיווק של מתחריך.
  • הכרת הכלים הטכנולוגיים בהם משתמשים מתחריך.
  • הכרת הספקים והלקוחות העיקריים של מתחריך.
  • חשיפה להזדמנויות עסקית.

שירותים נוספים של המחלקה (ציוד טכני):

  • בדיקות האזנה.
  • מעקב טכני בארץ ובחו"ל.
  • התקנת אזעקות.
  • התקנת מצלמות וטלויזיות במעגל סגור.
  • ציוד צילום ושמע משוכלל.